android uygulamadan apk yüklemek




Android tablet ve telefona yüklediğiniz bir uygulamanın apk dosyasını basit bir program sayesinde elde edebilirsiniz. Bu sayede play ile tekrar yüklemek zorunda kalmazsınız. Program daha sonra marketten kaldırılsa bile kendiniz yükleyerek kullanabilirsiniz. Aşağıdaki play linkinden uygulamayı indirip android cihazınıza kurun.


https://play.google.com/store/apps/details?id=braveheart.apps.apkextract&hl=tr


Play'de Apk Extractor şeklinde aratarak benzer birçok uygulama bulabilirsiniz. Şimdi işin ilginç tarafını sizinle paylaşmak istiyorum. Apk Extractor programını yükledikten sonra çalıştırdım ve kendi apk dosyasını kendisine aldırdım. Aşağıdaki linkten apk dosyasını indirebilirsiniz. Bu apk'yı test ettim gayet güzel çalışıyor.



Aslında bu serinin ilk yazısı, konu ile alakalı iki yazı daha düşünüyorum.


Yorumlar

Popüler Yayınlar:

grup priz ara kablo yapımı

elektrikli fırın devre bağlantı şeması

gsm sinyal seviyesi asu dbm nedir

dc motor yönü değiştirme devresi

chrome ile programsız video nasıl indirilir

fan aspiratör motoru dönüş yönü değiştirme